Menu
Asiakasportaali 24h

Uutiset

18.02.2022 | Uutiset

Palvelupäällikkö

Haemme kasvavaan joukkoomme palvelupäällikköä, joka ottaa vastuulleen asiakkaidemme Sote-sovellusten tuki- ja ylläpitopalvelut sekä nimettyjen asiakkaidemme järjestelmien keskitetyt pääkäyttäjäpalvelut. Palvelupäällikkö vastaa nimettyihin palveluihin liittyvästä kokonaisvaltaisesta kehittämisestä.

Palvelupäällikön johdolla kehitetään sovelluspalveluita yhtenäisemmiksi ja kehitetään mm. palvelun hinnoittelun ja laskutuksen sekä töiden seuraamisen toteutusta nykyistä yksinkertaisemmaksi. Palvelupäällikön johdolla tehdään suunnitelmat asiakkaiden sovellusalustojen päivittämisestä uudempiin versioihin. Palvelupäällikkö työskentelee tiiviissä yhteistyössä yllä mainituista tukipalveluista vastaavien asiantuntijoiden ja heidän esihenkilönsä sekä asiakkuuspäälliköidemme kanssa. Palvelupäällikkö on osa LapIT:n SMO:ta.

Palvelupäällikön tehtäviin kuuluu:
- Yksikön päälliköiden, tiiminvetäjien ja asiantuntijoiden työn tukeminen palveluiden sisältöjen ja sopimusten osalta
- Palveluiden ylläpito- ja kehitys (palvelukuvaukset) sekä kehityksen tiekartta
- Palveluiden hinnoittelumallien kehitys ja hinnoittelulaskelmat asiakkaille
- Palveluiden kannattavuuden raportointi ja raportoinnin kehittäminen
- Palveluomaisuustietojen ylläpito palveluhallintajärjestelmässä
- Toimittaja- ja sopimushallinta yhdessä Yksikön päällikön ja asiantuntijoiden kanssa
- Palvelun edustaminen sisäisesti ja asiakkaille (asiakkuuspäälliköiden tukena asiakasneuvotteluissa, palveluraportointi
- Asiakasreklamaatioihin vastaaminen
- Vastuualueen uusien palveluiden tuotantoon siirtoon osallistuminen


Tehtävässä onnistuminen edellyttää seuraavanlaista osaamista:

- Riittävä ymmärrys tietojärjestelmien käyttöympäristöjen sekä tietokantojen ja integraatioiden arkkitehtuurista
- Kokemusta Microsoftin työkaluilla toteutetuista käyttö-, sovellus- ja tietokantaympäristöistä
- Hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot, kyky keskustella asiakkaidemme kanssa palvelusisällöistä
- Kyky selvittää tarvittavat tiedot järjestelmien alustojen tai pääkäyttäjätehtävien hinnoittelulaskelmia varten
- Kyky rakentaa kannattavuuslaskelmat sovituista palveluista
- Ymmärrys kustannuslaskennasta
- Hyvät Excel -taidot
- Ratkaisukeskeinen ote käsiteltäviin asioihin
- Hyvä kirjallinen ja suullinen englannin kielen taito

Tehtävä on kokoaikainen. Tehtävää on mahdollista hoitaa etänä, tai jostain LapIT:n toimipisteestä eri puolilla Pohjois-Suomea. Tarjoamme sinulle innostavan ja kehitysmyönteisen työyhteisön, mukavat asiakkaat ja sopivasti haastavan roolin osana isompaa tiimiämme, joka vastaa kokonaisuudessaan Sote-asiakkaistamme ja heille tuotetuista palveluista.

Lisätietoja tehtävästä antaa Johanna Niva p. 040 760 2280

Hakemukset Kuntarekryn kautta palkkatoiveineen pyydetään viimeistään perjantaina 4.3.2022.

 

 

X