Menu
Asiakasportaali 24h

Uutiset

02.09.2021 | Rekry

Asiakaspalvelun ammattilaiset

Vahvistaaksemme palvelutuotannon asiakaslähtöistä toimintatapaa ja palvellaksemme asiakkaitamme monikanavaisesti uusia teknologiota hyödyntäen, etsimme nyt joukkoomme asiakaspalvelun ammattilaisia.

Asiakaspalvelun asiantuntijamme vastaavat työssään LapIT:n asiakaspalvelun operatiivisesta toiminnasta ja sen kehittämisestä. Asiakkaiden palvelupyyntöjen käsittely ja ratkaiseminen toiminnanohjausjärjestelmämme kautta on asiakaskokemuksen kannalta näkyvin osa työtä, tulivatpa nuo pyynnöt sitten puhelimitse, sähköpostilla tai asiakasportaalimme kautta. Työssä keskeisiä elementtejä ovat vian- ja häiriöhallinta, tunnushallinta, etälähituki ja asiakaspalvelujärjestelmien ylläpito ja kehittäminen. 

Tehtävään valittavilta toivomme seuraavia ominaisuuksia

- Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä 
- Aito halu olla mukana tuottamassa ja kehittämässä LapIT:n asiakaspalvelua
- Riittävä tekninen osaaminen tehtävässä suoriutumiseen
- Kyky hahmottaa kokonaisuuksia ja asemoida oma tehtävänsä osaksi prosessimaista toimintaamme
- Loogista päättely- ja ratkaisukykyä
- Hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot

Parhaimmat lähtökohdat tehtävässä menestymiseen tarjoaa datanomin, tradenomin, insinöörin tai vastaavan kaltainen osaaminen, mutta myös kokemus, asenne ja muutoin osoitettu tietotekninen tietämys ja halu jatkuvaan oppimiseen ovat tärkeitä valintakriteereitä. 

Olemme omaa työtämme ja asiakaspalvelun toimintaa jatkuvasti kehittävä yksikkö, joten toivomme myös sinulta löytyvän valmiuksia myös tiedon jakamiseen eri kanavissa, viestintään, dokumentointiin ja ohjeistamiseen. Osa työstä voi sisältää myös sisäisiin ja ulkoisiin projekteihin osallistumista. 

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden laajentaa osaamistasi asiakaspalvelun monikanavaisessa toimintaympäristössä sekä koulutuksen tehtävään. Sinulla on mahdollisuus syventää tietämystäsi olemalla mukana tuottamassa laadukasta asiakaspalvelua yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittisille toimijoille. Joustavat etätyömahdollisuudet, hyvä yhteishenki ja aktiivinen harrastustoiminta ylläpitävät vahvaa tekemisen kulttuuriamme.

Jätä hakemuksesi Kuntarekryn kautta  - voit liittää mukaan CV:si tai vaihtoehtoisesti täyttää koulutustiedot ja työkokemuksesi hakulomakkeen kenttiin.

Lisätietoja tehtävistä antaa asiakaspalvelujohtaja Merja Vilmilä puh. 040 683 1218. Soittoajat: ma 6.9. klo 15 -16 sekä to 16.9. klo 12 -13.

Hakuaika päättyy 24.9.2021 klo 23:59. Haastattelut alkavat sopivien hakijoiden kohdalla jo ennen hakuajan päättymistä.

X